Leveringsvoorwaarden


BTW

Alle prijzen vermeld op onze website zijn inclusief BTW

Bezorging

Onze producten worden zoveel mogelijk door onze chauffeurs afgeleverd. Is dit niet het geval dan wordt dit door een externe transporteur zoals PostNL en DHL gedaan. Vooraf wordt U ingelicht omtrent de levertijd en op welke dag en indien mogelijk wordt een dagdeel afgesproken waarin wordt afgeleverd. Postpakketten uitgezonderd. De levertijden worden in de webshop per product specifiek vermeld.

Bezorgkosten in Nederland bij bestellingen met een aankoopbedrag onder de €40,-- - bedraagt € 7,95*. Bezorgkosten voor orders onder de  € 75,-Belgie bedragen € 10,-. Daarboven geen bezorgkosten.

Bezorgkosten bij bestellingen met een aankoopbedrag boven de € 40,--  in NL geen bezorgkosten*

* Uitgezonderd bezorgingen op de waddeneilanden en buitenland. Bezorging daarvoor in overleg en hebben afwijkende bezorgtarieven. Mocht er i.v.m. gewicht of door de afmeting van het product extra bezorgkosten worden berekend dan wordt dit duidelijk vooraf bij bestelling kenbaar gemaakt.

Kleine pakketten worden door PostNL bezorgd en bij niet thuis wordt het pakket nogmaals aangeboden, bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt achtergelaten.
Bij pallet leveringen wordt vooraf altijd een afspraak gemaakt. Indien u niet op de afgesproken dag thuis bent worden de kosten voor extra aanlevering aan u doorberekend.

Afhalen

Afhalen is mogelijk binnen de reguliere openingstijden van onze winkel.Op deze pagina vind U onze openingstijden. Bel of mail van te voren om te controleren of het product van uw keuze op voorraad is en zodat wij ook de producten voor U klaar kunnen zetten. Zo voorkomt U ook dat U voor niets langskomt.

Controleren levering

Controleer na levering altijd direct of u de producten in goede staat ontvangen heeft. Let daarbij specifiek op de volgende punten:

  • Is het artikel onbeschadigd geleverd?
  • Is de zending compleet zonder dat u artikelen mist?
  • Heeft u de producten ontvangen die u besteld heeft?

Indien u na controle gebreken in de levering ontdekt verzoeken wij u deze zo snel mogelijk aan ons te melden per e-mail: info@jenb.nl

Bij gebreken in de levering proberen wij het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen. Indien een product beschadigd is geleverd of niet functioneert verzoeken wij u een aantal foto's te maken en deze mee te sturen per e-mail.

N.b.: Als u bij levering ontdekt dat uw zending beschadigd is gedurende het transport, dan hoeft u deze niet te accepteren. De chauffeur neemt de beschadigde artikelen in dat geval weer mee terug. vermeldt dit duidelijk op de vrachtbrief van de chauffeur.

Ruilen & retourneren
 

Zie de pagina herroepingsrecht.