Klachtenprocedure Webshop

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een product.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Voor retourneren van een artikel ga naar ons retourbeleid.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur www.webwinkelkeur.nl.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


jenb-shop.nl
Ettensebaan 17A1
4812XA Breda
076-5961636
info@jenb.nl